Home| Email | 98LOvE | ArcHivE |Profile

 

کاش می شد تمام داستانهای دنیا را از دهان تو بشنوم تمام عاشقانه های دنیا را تو برایم تکرار کنی اصلا هر چه تو بگویی زیباست می دانی، کاش می توانستم با تمام وجود صدایت را در آغوش بگیرم!



نظرات شما عزیزان:

MAHVASH همه جا
ساعت3:52---30 تير 1394
سلام دوست عزیز وب سایت زیبا و جالبی دارید موفق باسید در همه دم
آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری
پاسخ: مررسی عزیزم فدات لطف داری:)


ali bagheriyan
ساعت11:19---27 تير 1394
بیگ لایک
پاسخ: مررسی


samaneh
ساعت16:16---15 خرداد 1394
مے گویند آدمهاے خوب ب بهشت میروند…
اما من مے گویم…
آدمهاے خوب هر جا ک باشند…
آنجــــــــا…
بهشــــــت…
اســـــت… کسی مثل تو


فاطمه
ساعت13:33---14 خرداد 1394
وبت خیلی قشنگه...

م
ساعت21:54---8 خرداد 1394
بدجنس تا من میام میری


ولی من صدای دلت را می فهمم

ایمیل گذاشتم شاید نباشم
پاسخ:بله!!!!!!!!!! خخخخخخخخ تو صدای قلبمو میشنوی اصن تو که هستی باو تو اشتب گرفتی خخخخخخ


م
ساعت21:52---8 خرداد 1394
بدجنس تا من میام میری

ولی من صدای دلت را می فهمم
پاسخ:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NurNia
ساعت16:36---8 خرداد 1394
من آن ابرم كه مي خواهد ببارد

دل تنگم هواي گريه دارد

دل تنگم غريب اين در و دشت

نمي داند كجا سر مي گذارد


saeedeh
ساعت12:34---8 خرداد 1394
سلام دوست عزیز ممنون که به من سر زده بودی وبلاگ بسیار زیبایی داری و قابل تامل

ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت16:57---6 خرداد 1394
ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺪ~ﺭﺳﺘھﺎے ﻏﺎﻓﻞ ﻭ ﻧﺎﺩﺍﻥ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 23 تير 1394ساعت 16:54 نويسنده تــــ♥ــــکـــ پـــر |

love: 98love.ir




هدایت به بالا

کد هدایت به بالا